Monday, November 26, 2012

No.276

Dear Lie, you suck  

You said, you could fix anything 
Instead, I’m fucked  
You made things even worse for me 
If I had balls I’d tell you get away from me  
Guess, I’m not smart 
I let you unnerve me, I let you control me  
Afraid the truth would hurt me  
When it’s you that hurts me more
 
Get outta my mouth 

Get outta my head  
Get outta my mind  
Stop putting’ words in my head  
Get outta my mouth, you’re nothing but trouble  
Get outta my life

Dear Lie, you’re dumb  

You think, you’ve got the best of me  
You think, you won  
Misread my vulnerability 
I’ve got your walls  
Now get the hell away from me 
I’ve learned your art 
Won’t let you unnerve me  
Won’t let you control me  
The truth will only free me  
And your lies won’t hurt no more  

-song by TLC

PS: kadangkala orang baik yang kita kenal, bisa mengecewakan kita, melebihi apapun. 
ketika itu terjadi pada diri saya, saya hanya bisa embrace embrace embrace embrace embrace
Semua yang sudah terjadi gak bisa ditarik kembali. 
setelah itu, semua kembali lagi ke diri kita, take it or leave it?

apapun keputusan yang diambil, saya percaya ini bagian dari pelajaran hidup
dan uang sekolahnya mahal banget!!! 
tapi semua pasti ada hikmahnya. 

*tulisan ini saya buat untuk semua teman saya yang sedang kecewa dengan orang-orang yang mereka percaya. tapi saya yakin, suatu hari nanti... ini semua akan terlupakan dan tergantikan dengan kesenangan baru. AMIN!









No comments:

Post a Comment